9.19.2017

Zamówienie z Avonu

Dzisiaj pokażę moje zbiorowe zamówienie z Avonu. Avon to firma, którą od lat lubię i ciągle to pozostaje bez zmian. Wprowadzają dość sporo nowości i choć jakość nie zawsze jest do zaakceptowania to lubię te produkty, choć nie wszystkie.

Moje zamówienie:

  • coś co zawsze kupuję to scrub do ciała Strawberry Avon Naturals. Scruby z tej firmy lubię, a truskawkowego jeszcze nie miałam.

  • zdecydowałam się na maskę do włosów Grapefruit & Passion Fruit. Jeszcze nigdy nie miałam maseczki do włosów z Avonu, a spodobało mi się połączenie zapachów, więc zobaczymy jakie będą efekty.

  • wzięłam kilka balsamów do ciała o nowych dla mnie zapachach, czyli Cherry Blossom, Pomergranate & Mango, Almond & Lily Of The Valley.



  • intensywnie nawilżający krem do stóp Avon Foot Works, szukam zamiennika dla mojego ulubionego :)

  • żel pod prysznic o ciekawym połączeniu zapachów, czyli Coconut & Carambole.

  • kolejny scrub do ciała Wild Berries & Pomergranate.

  • lubię pędzelki z Avonu, więc zdecydowałam się na nowy, tym razem przeznaczony do rozcierania cieni. Ma bardzo miękkie i puszyste włosie.

  • mini gąbeczka, którą będę wykorzystywać do nakładania korektora.

  • dwa kremy silikonowe do stóp, duże opakowanie i były w bardzo dobrej cenie.

  • i na koniec wzięłam sobie tusz do rzęs Avon True Color. Tusze z Avonu lubię choć nie wszystkie, mam nadzieję, że ten będzie fajny.

Taki mały haul był u mnie z Avonu. A jakie Wy lubicie kosmetyki z tej firmy i czy coś polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz