10.27.2017

Bonbon Couture Victor&Rolf

Jakiś czas temu zdecydowałam się na zakup wody perfumowanej Bonbon Couture Victor&Rolf. Zapach tej wody idealnie wpasowuje się w mój gust i idealnie sprawdza się w chłodniejsze, jesienne i zimowe dni. Jest to nowy zapach, który został stworzony w 2016 roku przez parę holenderskich projektantów. 
Nuty zapachowe
Jest to dość intensywny zapach, ale zarazem bardzo słodki i otulający. Oczywiście nie może zabraknąć nut z drzewem sandałowym i karmelu. Mi się on kojarzy ze słodyczą, beztroską i ciepłem. Długo się utrzymuje i w zależności od pory dnia inaczej pachnie. 

  • nuty głowy: mandarynka, neroli i brzoskwinia
  • nuty serca: kwiat pomarańczy, jaśmin Sambac i karmel
  • nuty bazy: drzewo sandałowe, paczula, wanilia i biały tytoń.
Sama woda jest zamknięta w uroczym opakowaniu, które przedstawia kokardę w dziewczęcych kolorach, czyli róż, fiolet i czerń. Całość zamyka stalowy koreczek, który jest mały i malutkie logo w kształcie pieczęci z lakieru. Opakowanie kartonowe przedstawia prezent, który jest ładnie zawiązany wstążeczką z napisem Victor&Rolf i dużą pieczęcią z lakieru. 



Podsumowując, jestem zadowolona z zakupu. Ja je kupiłam na promocji w Sephorze i myślę, że przez dłuższy czas będę je używać, bo jak wcześniej wspomniałam nadaje się ona chłodniejsze dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz