10.18.2017

Zamówienie z ekobieca.pl

Ekobieca.pl to polska drogeria internetowa, która oferuje mnóstwo towarów w dość przystępnych cenach, dlatego zamawiam tam rzeczy, których raczej nie dostanę stacjonarnie. Czasami czekam na lepszą ofertę i wtedy składam zamówienie. Tym razem moje zamówienie jest nieduże i składa się z pielęgnacji.

Moje zamówienie:
  • kupiłam kilka maseczek w płachcie Holika Holika. Nie używałam maseczek z tej firmy, dlatego byłam ich ciekawa, a skoro były w fajnej cenie, więc je kupiłam. Skusiłam się na Avocado, Juicy Maks Sheet Honey i Makgeolli Brightening Mask Sheet.

  • następna firma jest mi nieznana, ale zawsze można spróbować :), czyli maseczki w płachcie Honey i Apple z A'pieu.

  • maseczka w płachcie Make Over Mask Empress BRTC, również nie znam tej firmy, ale była w zestawie z żelem aloesowym, więc ją wypróbuję.

  • kolejna maseczka w płachcie to MILK Intelligent Skin Therapy, brzmi ciekawie i ciekawa jestem czy zapach będzie mieć mleczny.

  • ostatnie maski w płachcie są rosyjskiej firmy Dizao i zdecydowałam się na wygładzającą z tłuszczem rekina i nawilżającą ze śluzem ślimaka.

  • oprócz maseczek kupiłam sobie słynny żel aloesowy Holika Holika. Żel wielozadaniowy, zobaczymy czy jest taki doby :)

Takie małe zamówienie zrobiłam w drogerii ekobieca.pl, mam nadzieję, że te kosmetyki będą dobre, a ja z pewnością powrócę do zakupów w tej drogerii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz