10.09.2017

Rada na zaparowane lustro

Zapewne każdej kobiecie przeszkadza zaparowane szkło lub lustro w łazience, szczególnie teraz przed okresem grzewczym. Bierzemy cieplejszą kąpiel, wszędzie para w zimniejszym otoczeniu a lustro zaparowane... Jak sobie z tym poradzić?!
Kiedyś usłyszałam oo tym sposobie, ale wydał mi się co najmniej dziwnym... Po jakimś czasie spróbowałam tej metody, gdyż byłam zmęczona widokiem zaparowanego lustra. Zanim odparuje ja wykonam już całą pielęgnację, a przyznam szczerze, że potrzebuję do tego celu lustra. Zatem co trzeba zrobić? Odpowiedź jest bardzo prosta. Posmarować lustro pianką lub żelem do golenia. Produkt należy dokładnie rozsmarować na całej powierzchni lustra, resztki należy wytrzeć za pomocą ręcznika papierowego i płynu do mycia szyb, wodą nie należy tego robić. Po przemyciu wodą lustra efekt zniknie. Piankę również należy rozprowadzić za pomocą ręcznika papierowego. Efekt utrzymuje się naprawdę długo. 
Jedyną wadą tej metody to nie do końca błyszczące lustro, ale nie jest aż tak widoczne. 
Ja sprawdziłam tę metodę i wiem, żę to działa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz