11.14.2017

Test nowych produktów - Le Petit Marseillais

Jakiś czas temu uzupełniłam ankietę na stronie Le Petit Marseillais i dzięki temu mam możliwość przetestować ich kosmetyk, a dokładniej żel pod prysznic o zapachu truskawki. Szczerze muszę się przyznać, że żeli pod prysznic tej firmy nie używałam, więc dla mnie to nowe doświadczenie.

Muszę przyznać, że przesyłka przyszła bardzo ładnie zapakowana i miałam wrażenie, że faktycznie pachnie truskawkami. Cała zawartość pozostała w tematyce tego owocu. Każda przesyłka zawiera żel pod prysznic, chyba to jest ich największa pojemność, próbki, list, katalog z dostępnymi kosmetykami w Polsce, w innych krajach chyba jest więcej produktów w sprzedaży i zaparzacz do herbaty liściastej w kształcie truskawki. Mam w domu już taki, więc będą tworzyć idealny duet :) Niby nic, ale jednak miły akcent. Całość opakowania zachowana jest w prostocie i minimalizmie, choć przykuwa uwagę, interesuje i cieszy oko. 







Jak się sprawdza żel?? Tego jeszcze nie wiem, ale już niebawem się dowiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz