11.30.2017

Le Petit Marseillais - Truskawka

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania żel pod prysznic Le Petit Marseillais o zapachu Truskawki. Lato się skończyło a zapach lata zawarty w tym żelu przyszedł za mną, aby mi przypominać o nim. Ogólnie lato mi się kojarzy z owocami i ciepłem, ale pierwszy owoc, który kojarzy mi się z sezonem letnim to jest właśnie truskawka. 

Paczka była bardzo ładnie spakowana, wszędzie motyw truskawki. Żel jest w dużym pojemniku, więc jest go dużo. Jest on też wydajny, bo bardzo dobrze się pieni przy niewielkiej ilości produktu naniesionego na gąbkę. Dobrze, że opakowanie jest matowe, ponieważ łatwiej go utrzymać w mokrej ręce, gdyż jest duże i może się wyśliznąć. Zapach jest naturalny, a nie sztuczny, roznosi się po całej łazience i przez jakiś czas pozostaje na skórze. Żel nie wysusza skóry, ja nie muszę używać balsamów do ciała po kąpieli. 
Mi się on spodobał, spróbuję inne wersje zapachowe, mam nadzieję, że okażą się równie ciekawe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz