12.12.2017

Bombki DIY

Okres ubierania choinki zbliża się wielkimi krokami, więc najwyższy czas, aby kupić dekoracje na nasze drzewko lub wykonać je samemu. Ja, oczywiście, kupuję bombki, ale czasami robię sama. Robię też bombki na kiermasz bożonarodzeniowy do przedszkola. Pokażę bardzo proste DIY, więc do dzieła :)
Do wykonania bombek potrzebne będą nam:
  • bombki plastikowe przezroczyste, ja je kupiłam na aliexpress (tutaj)

  • wypełnienie (dowolne, ja użyłam śnieżynki, które kupiłam również na aliexpress (tutaj), używałam także malutkie kuleczki wiklinowe, brokat, suszone kwiaty, szyszki, co tylko dusza zapragnie)


  • wstążeczki do zrobienie zawieszki na bombkę, ja użyłam zwykłej białej tasiemki, można również wykorzystać jutę czy coś innego.
  • nożyczki
Wykonując bombkę warto przemyśleć jaką choinkę chcemy mieć. Ja posiadam dekoracje w kolorach białym i srebrnym i to jest mój motyw przewodoni, więc dodatki zamawiałam w tej kolorystyce. Do plastikowej bombki wkładamy nasze wcześniej przygotowane wypełnienie. Zamykamy bombkę, robimy zawieszkę i bombka gotowa :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz