12.14.2017

Polskie nie znaczy złe

Na rynku kosmetycznym jest bardzo dużo polskich marek, które czasami omijamy, myśląc, że nie posiadają w swej ofercie dobrych jakościowo kosmetyków. A to błąd! Polska produkcja posiada bardzo dobre kosmetyki, które ja osobiście lubię. Choć, czasami, się zdarza, że coś mi nie odpowiada, ale to nie dotyczy tylko polskich marek, tak się dzieje i z zagranicznymi. Dzisiaj przedstawię kilka firm, które uwielbiam i kilka kosmetyków, które obecnie używam i bardzo je lubię, choć nie mam obecnie wszystkich kosmetyków, które są moimi faworytami.
1. Na pierwszy ogień pójdzie firma Organique. Firma dosyć znana, choć jak dla mnie posiadają małe sklepy, zastanawiam się dlaczego je nie powiększają... Ale w sumie może to i dobrze, gdyż mają odpowiednią ilość kosmetyków, aby nie zwariować z wyborem. I ten zapach w sklepach... marzenie... Przepięknie pachnie, aż sam zapach zaprasza do wejścia. Ceny nie są zbyt niskie, ale niektóre kosmetyki są warte swojej ceny. Ja uwielbiam balsamy do ust i maseczki do twarzy. Kosmetyki również przepięknie pachną, oba kosmetyki świetnie nawilżają. Balsam używamy razem z moim dzieckiem, mają naturalne składy i żadnej szkody nam nie wyrządzają :)




2. Następna firma jest dla mnie nowością, ale już ją zdążyłam polubić. Mówię o marce Biolaven. Nie do końca jestem miłośniczką lawendy i zapach nie zawsze mi się podoba, ale jeżeli mnie nie drażni, mogę dany kosmetyk używać. Mi najbardziej się spodobał płyn micelarny, choć myślałam, że będzie słaby i tutaj bardzo się pomyliłam, gdyż jest świetny, radzi sobie z makijażem i go nie rozmazuje. Miałam okazję wypróbować krem do twarzy, który ma bardzo ładny zapach, zauważył to nawet mój mąż, który zazwyczaj nie czuje zapachu kremów. Muszę spróbować więcej kosmetyków z tej marki.



3. Trzecia firma, którą uwielbiam to Bielenda, która ma naprawdę szeroki asortyment, zarówno jak i dla zwykłych użytkowników, tak i dla specjalistów. Ja tej drugiej linii nie próbowałam, gdyż dla mnie wystarczająca jest ta podstawowa. Jak już wiecie jestem miłośniczką serum korygującego, innych, niestety, nie próbowałam, a także innych produktów, obecnie używam maseczki do twarzy w płachcie i pianki brązującej, która niezwykle przypadła mi do gustu. Ceny u tej firmy nie są wysokie i są ogólnodostępne.



4. Nie może zabraknąć bardzo znanej i niedrogiej firmy Cztery Pory Roku, którą ja kojarzę głównie z produktami do pielęgnacji dłoni. Mają szeroką gamę kremów do rąk, które są przeznaczone dla przeróżnych rodzai skór, z różnymi problemami i przeróżnymi zapachami. Ja je bardzo lubię. Odkryłam ostatnio odtłuszczacz do paznokci, dzięki któremu przedłużam trwałość swojego manicure.



5. Chyba najbardziej znaną polską firmą jawi się Ziaja, która ma ogromny asortyment kosmetyków, zarówno jak dla ciała, włosów i twarzy, tak i dla dzieci i mężczyzn. Osobiście, kupuję dzieciom ich kosmetyki i pasty do zębów, ale sobie również. Chyba każdy zna linię z kakao czy kozim mlekiem. Ja nadal je uwielbiam. Mam również bloker, który naprawdę pomaga zapobiegać nadmiernej potliwości. Ceny u nich są niskie, a kupowane w zestawach to już w ogóle się opłaca.



6. Polska firma, która zajmuje się głównie kolorówką to Golden Rose. Bardzo często coś kupuję na stoiskach tej firmy, gdyż podobają mi się ich pomadki matowe i konturówki. Lakiery! Tak, to ich domena, mają niezwykle szeroki wybór lakierów, posiadam kilka i jestem zawsze zadowolona z ich jakości. Posiadają w swojej ofercie perfumy, mam jeden zapach, ale przydałyby im się jakieś nazwy :) Mam ochotę spróbować inne pomadki z tej firmy, ale zazwyczaj nie ma kolorów, które mnie akurat interesują.



7. Lirene także może pochwalić się szeroką gamą kosmetyków. Ja uwielbiam ich peelingi, jestem zadowolona z efektu jaki pozostawiają na mojej skórze. Muszę przyznać, że jeszcze nie do końca zapoznałam się z ich ofertą na pielęgnację, ale wszystko przede mną :)



8. Perfecta! Ta firma produkuje moje ulubione hydrożelowe płatki pod oczy. Myślę, że są jeszcze fajne kosmetyki w swojej ofercie. Ja jakoś głównie sięgam po płatki :)I chyba nie muszę rozpisywać się na ich temat, bo zawsze robię to w denkach.


9. Firma godna uwagi to Pharmaceris, mają droższe kosmetyki, ale bardzo dobre i cena jest adekwatna do jakości. Podoba ma się, że każda ich seria posiada oznaczenie i każdy może znaleźć kosmetyk dla swoich potrzeb. Szczególnie polecam szampon stymulujący wzrost włosów, bo naprawdę działa.



10. I na koniec zostawiłam sobie firmę L'biotica, która cały czas rozwija swój asortyment, a ja dopiero teraz rozpoczynam z nią przygodę. Mają szeroką gamę produktów do włosów, do pielęgnacji ciała i twarzy. Mam ochotę na maseczki do twarzy i płatki pod oczy, a maseczki do stóp są świetne :)



Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które również lubią polskie firmy i mają swoje perełki :)

2 komentarze:

  1. W aptece Melissa jest dużo produktów z Biolaven :) Moimi ulubieńcami są płyn micelarny i szampon do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam przygodę z Biolaven, ale jestem pozytywnie zaskoczona, choć zapach nie jest moim ulubionym :)

      Usuń