12.07.2017

Test nowych kosmetyków

Trochę mi się uzbierało nowych kosmetyków, które ostatnio trafiło w moje ręce, więc doszłam do wniosku, że najwyższy czas, aby je pokazać, a potem coś powiedzieć na ich temat, co zapewne nastąpi w denku :)
1. Już jakiś czas temu wspominałam, że raz na jakiś czas firma Dove organizuje promocję swoich produktów, dzięki czemu możemy je testować za darmo. Kupujemy za swoje pieniądze, ale są nam potem zwracane na konto. Ja tym razem skusiłam się na ujędrniający balsam do ciała Dove Derma Spa uplifted+. Kosztuje chyba ok. 20 zł.



2. Kolejna nowość, która wyszła na rynek to tusz do rzęs Avon. Uwielbiam tusze z Avonu, przede wszystkim mam pewność, że nie były one otwierane i nie są drogie. Tusz był ładnie zapakowany i ma on mieć inne opakowanie. 



3. A teraz coś do pielęgnacji twarzy i tutaj przedstawię duet z Nivea, czyli przeciwzmarszczkowy krem na dzień z SPF 15 i przeciwzmarszczkowy krem na noc. Kremy zawierają kompleks Q10 Plus, krem na dzień również ma SPF, choć niewielkie, ale jednak trochę go jest :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz