12.21.2017

Bożonarodzeniowe domki z piernika

Grudzień uwielbiam za Boże Narodzenie i za możliwość tworzenia, pieczenia i smakowania pysznych ciast, na które w ciągu roku brakuje nam czasu na przygotowanie. To już ostatni moment na upieczenie pierniczków i domków z piernika. Dziś pokażę wam moje dwa pierwsze domki bożonarodzeniowe.

W internecie jest wiele przepisów na domki z piernika. Ja osobiśćie zainspirowałam się dziełem z bloga  PIN-UP CAKE. Autorka włożyła dużo serca w przygotowanie szablonów i receptury, więc w tym wpisie chciałam udowodnić, że chatka z piernika wychodzi i jej przygotowanie choć pracochłonne sprawia dużo satysfakcji.

Przepis znajdziecie w linku wyżej. Taki domek stanowi nie tylko piękną ozdobę,którą można zjeść, ale także można go podarować komuś bliskiemu.Prezenty od serca, hand made są nie tylko wyrazem szacunku ale i dowodem, że osoba obdarowana jest nam bliska.





Kaśku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz