5.08.2018

Dyskontowy haul kosmetyczny

Przyszedł czas na haul i tym razem będzie to haul dyskontowy, gdyż ostatnio takie sklepy poszerzają swoją ofertę kosmetyczną, a także mają ceny na każdą kieszeń. Zauważyłam również, że w sklepach pojawia się coraz więcej rosyjskich kosmetyków w przystępnych cenach, już nie musimy poszukiwać ich na stronach internetowych.
O pierwszym sklepie, którym chciałam wspomnieć to Lidl, który dość rzadko, ale jednak posiada w swoim asortymencie dość ciekawe kosmetyki, które powtarzam. I tym razem kupiłam produkty, które chciałam i których jeszcze nie znam.

Oto moje zakupy:

  • zakup, który powtarzam, czyli matujący tonik do twarzy Natura Estonica. Ów tonik poprzednio mi się sprawdził, choć nie podobał mi się jego zapach, cena również przemawia za zakupem.

  • postawiłam również na nowość, czyli scrub do twarzy z pestkami moreli Himalaya Herbals, dużo słyszałam o takich scrubach, więc postanowiłam spróbować i ja :)

Kolejny mój ulubiony dyskont to Biedronka, gdzie naprawdę można znaleźć fajne kosmetyki podczas zwyczajnych zakupów. Szczególną uwagę zwracam na maseczki w płachcie, gdyż wybór jest duży, a ceny niskie.

Co sobie kupiłam:
  • pierwsza rzecz będzie dla mojego dziecka, gdyż w Biedronce można kupić różne kosmetyki z ulubionymi postaciami z bajek naszych pociech i tym razem kupiłam żel pod prysznic i do kąpieli z księżniczkami Disneya.

  • kupiłam kilka kolagenowych maseczek do twarzy w płachcie Aloe Vera i z borówką amerykańską Purederm.

  • kolejne maseczki w płachcie to dość modne w ostatnim czasie, czyli maseczki z węglem drzewnym i śluzem ślimaka również z firmy Purederm.

  • następna owocowa maseczka w płachcie, mam nadzieję, że będzie pachniała owocami.

W Tesco ostatnio można znaleźć ogrom produktów kosmetycznych, ale nie takich typowych, które kupujemy w drogeriach. Oni poszerzyli swój asortyment i wprowadzają produkty, które kupujemy przez internet.

Moje zakupy:
  • koktajlowe maseczki do twarzy Acai Berry i APple Kiwi z firmy Medi Heal.

  • w bardzo atrakcyjnej cenie była następna maseczka w płachcie Vita, również z Medi Heal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz