5.25.2018

Test nowości

Ostatnio w moje ręce wpadły dwie nowości, z tego co mi wiadomo to są w ogóle nowości na rynku. Dwa różne kosmetyki i dwie różne firmy, więc zapraszam :)
1. Pierwszy produkt to antyperspirant Nivea Dry Fresh, jest on w sprayu, a ja takie lubię, choć drażni mnie ta mgiełka po zaaplikowaniu kosmetyku. Jak dla mnie takie antyperspiranty najlepiej chronią przed poceniem się. Świeży zapach zamknięty w bardzo wygodnym opakowaniu i bardzo dobrze, że mamy odtąd łatwą możliwość zamykania antyperspirantu. 



2. A drugi produkt to maseczka nadająca włosom blask Garnier Frucris Goji Hair Food. Jest to maseczka używana na 3 sposoby (na sucho i na mokro). Samo opakowanie już mówi nam o naturalności produktu, trochę mi przypomina opakowanie apteczne, w którym dostajemy maści robione na zamówienie :) Zapach przedostaje się przez opakowanie i według mnie jest on inny, niż dotychczasowe zapachy Garnier, a mianowicie jest on słodki, ale nie taki aż bardzo, bardziej kosmetyczny. Zobaczymy jakie będą efekty :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz