5.10.2018

Projekt denko kolorówka

Skończyło się u mnie ostatnio kilka kosmetyków z kolorówki, więc postanowiłam zrobić odrębny wpis z moim zdaniem na ich temat. Pokażę 5 produktów, w tym kilka fajnych produktów :)

1. Pierwszy kosmetyk to Garnier BB, ja miałam najjaśniejszy odcień. Produkt dość rzadki, trzeba uważać, aby nim się nie pobrudzić... Posiada zapach. Odcień jasny, ale dla bardzo jasnych osób będzie jednak za ciemny, a poza tym trochę oksyduje. Wykończenie ma pudrowe, bardzo ładne, nie przesusza skóry i nie zapycha. Ładnie się rozprowadza, nie ma dużego krycia. Teraz próbuję inny, ale myślę, że powrócę do niego :)



2. Drugi ciekawy kosmetyk to nabłyszczacz i przyśpieszacz schnięcia lakieru do paznokci Seche Vite. Produkt świetnie się sprawdził, nabłyszczał lakier i faktycznie lakier wysychał w mig. Jedyny jego minus to zapach, który jest intensywny i kojarzy mi się z zakładem szewskim :) Powrócę do niego.



3. Słynny tusz do rzęs Yves Rocher Sexy Pulp u mnie się również sprawdza i bardzo go lubię, gdyż pogrubia i wydłuża rzęsy dodając im delikatnego uroku. Tusz nie osypuje się i nie podrażnia oczu. To już moje któreś opakowanie i ciągle mam ochotę go używać :)



4. Pomadka matowa Lovely Extra Lasting u mnie się nie sprawdziła. Nie polubiłam jej i wyrzucam praktycznie całą, gdyż nie mam komfortu jej noszenia. Zastyga na ustach tworząc uczucie popękanej folii, co nie jest przyjemnym uczuciem. Miałam wiele pomadek matowych, ale ta była najgorsza. 



5. I ostatni bardzo dobry produkt to lakier do paznokci Ice Chic Golden Rose, który bardzo polubiłam i jak nie wiedziałam, którym lakierem mam pomalować paznokcie to zawsze wybór padał na niego, choć i bez tego często miałam na paznokciach, kolor również idealny, a cena wręcz wola, żeby kupić lakier :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz