5.15.2018

Zakupy z Aliexpress

Dzisiaj będzie kolejna dawka zakupów z Aliexpress :) Szczególnie zainteresowanych ozdobami do wypieków i na urodziny to zapraszam :)
1. Na Aliexpress znalazłam ciekawy przedmiot dla dziecka. Dla dziecka, które zaczyna chodzić lub siedzieć, dzięki któremu nasze dziecko będzie bezpieczniejsze podczas upadku tyłem. Są to skrzydełka z małym kółkiem na tyle głowy. Niestety u mnie się nie sprawdziło, gdyż bardzo długo szło i jak dotarło mój mały urósł i tylko mu one przeszkadzały. Kupiłam tutaj.

2. Na tym portalu możemy nabyć różnego rodzaju tasiemki ozdobne. Ja ją kupiłam ze względu na prace ręczne, które czasami trzeba wykonać do przedszkola, ale można je również wykorzystać do ozdób domowych. Niestety mi się akurat ta tasiemka nie spodobała, bo była splątana i od razu odpadło kilka kwiatuszków. Dostępna tutaj



3. Kolejna rzecz jest bardzo przydatna przy dekorowaniu wypieków przez dzieci lub na jakieś okazje. Na Aliexpress jest ogromny wybór takich ozdób, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Swoje kupiłam tutaj

4. Następne rzeczy również służą do ozdób wypieków i imprezy urodzinowej, w tym przypadku chłopięcej. U tego sprzedawcy można dobrać wszystko pod motyw i kolor. Ale trzeba zamawiać dużo wcześniej, strasznie długo szła przesyłka. Kupiłam u tego sprzedawcy







5. Świeczki w przeróżnych kształtach i rozmiarach, w różnych motywach również są do kupienia. Są też różne ceny, więc warto przejrzeć kilka ofert. Ja swoje kupiłam tutaj i były one z motywem Myszki Miki. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz