5.04.2016

BeGLOSSY kwiecień 2016

Kwietniowe pudełko beGLOSSY jest zatytułowane "Wiosenna Energia". I faktycznie znajdujemy w pudełku kosmetyki, które pomogą nam przywrócić blask i odżywienie po zimowych, szarych dniach. Jestem z zawartości zadowolona, ponieważ ja dostałam tylko jedną próbkę, a reszta to produkty pełnowymiarowe. Akurat chciałam wypróbować te kosmetyki, o niektórych w ogóle nie słyszałam, więc warto je przetestować.



A zawartość pudełko prezentuje się następująco:


  • Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30 Krem nawilżający, wygładzający i rozświetlający skórę. Krem, mam nadzieję, będzie idealny dla mnie, bo ma wszystko czego oczekuję od kremu na chwilę obecną. Producent radzi, aby stosować go z innymi produktami z tej serii, ale ja spróbuję połączyć go ze swoimi. Będę go używać w wakacje, gdyż teraz mam w użyciu inny. Koszt takiego kremu to 73 zł za 40 ml (pełnowymiarowy produkt).

  • kolejny produkt to próbka szamponu do włosów -417 Szampon witaminowy Catharsis. Produkt oparty na składnikach aktywnych. Zawiera minerały z Morza martwego, witaminy i wyciągi roślinne. Zapach ma delikatny, ale przyjemny. Małe opakowanie przyda się w podróżach. W pudełku znajdziemy 40 ml a koszt rzeczywisty to 109 zł za 250 ml.

  • w pudełku jest również coś do makijażu, a dokładniej poczwórne cienie Catrice Absolute Eye Colour. Cienie w tonacji różu, są takie neutralne i myślę, że większości przypadną do gustu. Cena cieni ok. 19 zł.

  • warto też zwrócić uwagę na pielęgnację ust, dlatego znajdziemy w pudełeczku balsam do ust w sztyfcie Carmex. Jest on o zapachu limonki. Carmexu nigdy nie używałam i ciekawa jestem czy się sprawdzi w codziennej pielęgnacji ust. Jego cena to ok. 11 zł.

  • i ostatni produkt to Hydrożelowe płatki pod oczy z ekstraktem z pereł Exclisive Cosmetics. Płatków również nie używałam, choć zastanawiałam się ostatnio nad ich zakupem. Mam je, więc wypróbuję. Kosztują 4,99 zł.

 Jak widać zawartość jest ciekawa. Właściwie wszystkie produkty są do pielęgnacji twarzy, głowy :), ale trzeba również dbać i o ciało. Zawartość pudełka rożni się i nie wiemy co do nas trafi, ale ciekawość czasami zwycięża :)
T.

3 komentarze:

  1. Czy krem Biodermy można już gdzieś kupić? Zawsze zamawiałam kosmetyki tej marki w Melissie, ale jeszcze go nie mają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptece internetowej http://www.cefarm24.pl/, mają nawet ciekawą cenę, warto sprawdzić w Super-Pharm.

      Usuń
  2. Dziękuję, faktycznie cena niezła, ale poczekam kilka dni, zazwyczaj w Melissie mają jeszcze kilka złotych taniej. W Super-Pharm niestety nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń