5.07.2016

Ulubieńcy kwietnia 2016

Przyszedł maj. Uważam, że to najpiękniejszy miesiąc. Szkoda, że w tym roku wiosna nie rozpieszcza nas, ale sklepy i owszem. Rabaty, rabaty i wszędzie promocje. Pewnie oczy i głowa od tego bolą, bo tyle rzeczy chciałoby się mieć :) Może już wystarczy i najwyższy czas przedstawić moich ulubieńców poprzedniego miesiąca.


1. A zacznę od mojej ulubionej odżywki bez spłukiwania Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Liquid Silk Ekspresowa Odżywka do włosów matowych i łamliwych. Jest to wersja różowa i właściwie tylko taką używałam, choć mam ochotę i na inne. Lubię ją za zapach, za szybkość w nakładaniu, za lekkość, za ułatwianie w rozczesywaniu włosów, za wydajność. Jest to odżywka dwufazowa, bez spłukiwania. Intensywnej regeneracji nie zauważyłam, ale i tak ją lubię :) Często są na nią promocje, więc warto na nie polować :)


2. Kolejny produkt to peeling do ciała Dolce Milk o zapachu winogrona. Była o nim mowa tutaj. Nie jest to ostry peeling i niekremowy. Ma on dziwną konsystencję, ale przyjemnie mi się go używa. Pomimo tego, że nie jest on mocny to fajnie odświeża i oczyszcza skórę, nawilża ją. Po jego użyciu skóra jest delikatna i przyjemna. Zapach również ma ładny, ale odrobinę sztuczny. W Polsce niestety nieodstępny. 


3. Kolejny mój ulubieniec to krem do twarzy Evree Essential nawilżający krem do twarzy. Mi ten krem odpowiada, ponieważ można nakładać go pod makijaż i nic się z nim nie dzieje, nawilża skórę, szybko się wchłania, ma praktyczne opakowanie, jest niedrogi. Nie ma odpychającego i zbyt intensywnego zapachu. 


4. Następny ulubieniec to serum do twarzy Bielenda Super Power Mezo Serum aktywne serum korygujące. Kupiłam go, aby pozbyć się przebarwień na skórze twarzy, trochę ją wygładzić i zmniejszyć pory. To serum wszystko to robi, a nawet więcej i chyba nie ma sensu wydać kilkaset złotych na droższe sera, skoro to za 30 zł robi to samo.


5. Ostatni kosmetyk to krem do rąk Cztery Pory Roku krem do rąk i paznokci glicerynowy nawilżający z aloesem i zieloną herbatą, który jest przeznaczony do skóry suchej. Ja akurat ten krem dostałam, ale wiem, że jest niedrogi. Jest to fajny krem, który nawilża, ładnie pachnie, ma lekką konsystencję i szybko się wchłania, bardzo przyjemnie się go stosuje. Planuję wypróbować inne wersje tego kremu.


I dobiegliśmy końca :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz