5.30.2016

BeGlossy maj 2016 - Oh! So beautiful

Majowe pudełeczko beGlossy nosi tytuł Oh! So beautiful. Tym razem znajdujemy w nim produkty zarówno jak i do pielęgnacji, tak i do malowania. Mój zestaw jest skomponowany tak, aby zadbać o siebie w całości, czyli tak, aby idealnie się przygotować do wakacji.




Moje pudełko zawierało następujące kosmetyki:



  • ujawnionym produktem było mleczko-serum do ciała Vichy Ideal Body, więc dla nikogo nie było zaskoczeniem, że znajdzie go w swoim zestawie. Z tym mleczkiem nie miałam styczności, więc liczę, że dobrze się sprawdzi, szczególnie, że ma ujędrniać, pielęgnować i wygładzać. Nie jest to pełnowymiarowy produkt, bo mamy 30 ml, a cena za 200 ml to 75 zł.

  • dostałam też coś i do stóp, a mianowicie maskę do stóp regenerująco-odprężającą Shefoot. Nie znam tej firmy i maski do stóp też nie używałam, więc zobaczymy, czy lepiej się sprawdzi, niż mój ulubiony krem zmiękczający. Koszt takiej maseczki to 4,95 zł.

  • i kolejny kosmetyk do pielęgnacji, tym razem krem do twarzy, to Bandi Cosmetics krem intensywnie nawilżający Hydro Care. Właściwie krem z tej firmy dopiero był wysyłany, no ale zawsze się przyda :)Ma fajne opakowanie z pompką. Nie jest to pełny produkt a miniaturka, koszt pełnego opakowania 48 zł za 50 ml.

  • znalazłam również cień do powiek w kredce Cosmepick Eye Shadow Pencil, ja mam kolor brązowy, czyli mój ulubiony. Nie wiedziałam, że ta firma ma w asortymencie kolorówkę... Cena takiej kredki 11,40 zł.

  • i ostatni produkt to lakier do paznokci Color Club w kolorze 936. Wiele lakierów miałam a tego nie, więc można go spokojnie testować. Kolor mi się nie podoba, ale zobaczę jak będzie wyglądał na paznokciach. Cena 16,99 za 15 ml.

  • dodatkowo każdy dostał próbkę zapachu Calvin Klein CK2. Jest to unisex, a ja takich zapachów nie lubię zbytnio...

Takie pudełko miałam tym razem, wszystko się przyda. Można tylko zadać pytanie czy wszystko się sprawdzi :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz