5.23.2016

Haul zakupowy - Biedronka, Golden Rose, Lidl, Natura

Dzisiejszy haul jest ze sklepów, gdzie robimy cotygodniowe zakupy, ale w tych sklepach można znaleźć całkiem fajne kosmetyki w całkiem fajnych cenach, a nawet dużo taniej. Jest to haul zbiorczy z ostatnich trzech miesięcy. Kilka rzeczy zostało kupionych w drogeriach.

Może zacznę od Biedronki, bo tam najwięcej kupiłam. Sklep ten słynie z atrakcyjnych cen i fajnych produktów, które czasami Biedronka wrzuca w swój asortyment, choć szkoda, że nie na stale.

Co udało mi się kupić:
  • chusteczki do demakijażu twarzy Be Beauty Face Expertiv dla każdego typu cery. Zawierają płyn micelarny, pantenol. Cena poniżej 4 zł.

  • lakier do paznokci z limitowanej edycji Bell Candy Colours w kolorze 04, jest on w kolorze pudrowego różu. Koszt ok. 7 zł.

  • zestaw, który składa się z szamponu i odżywki bez spłukiwania z firmy Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Million Gloss. Jeszcze tej linii nie miałam, a wydaje się być ciekawa i mam nadzieję, że szampon nie będzie obciążał moich włosów. Cena naprawdę była niska, bo za zestaw zapłaciłam niecałe 10,50 zł.

  • skusiłam się również na nowość, przynajmniej dla mnie :), czyli galaretkę peelingującą do ciała Perfecta Spa o zapachu słodkiej poziomki. Kosztowała 10 zł.


W drogerii Natura bywam rzadko, bo wolę inne drogerie, ale czasami mają fajne promocje, z których warto skorzystać. Tym razem padło na rzeczy bardzo potrzebne w codziennej pielęgnacji ciała.

Moje zakupy:
  • jakiś czas temu była możliwość zakupu dwóch antyperspirantów z firmy Rexona, chyba za 14 zł. Mój wybór padł antyperspirant w sprayu, czyli Rexona Sexy Bouquet i w sztyfcie Rexona Invisible Black + White.

Już chyba każdy wie, że lubię Golden Rose, bo mają bardzo dużą gamę produktów, w której można się pogubić i raz na jakiś czas coś tam sobie kupuję. Tym razem miałam komuś coś kupić i tak przy okazji kupiłam i sobie coś :)

Co kupiłam:
  • nawilżającą pomadkę do ust Golden Rose Lipstick w kolorze 79. Pomadka zawiera witaminę E. Ma ciekawy kolor w odcieniu różu. cena 9,50 zł.

W Lidlu często robię zakupy, ale rzeczy kosmetyczne tam raczej nie kupuję, choć coraz bardziej mnie kusi, żeby coś wypróbować z ich linii kosmetyków. Tym razem z tego nie skorzystam :), ale kupiłam coś innego.

Mój zakup:
  • tutaj również kupiłam antyperspirant z firmy Rexony Aloe Vera, który przyciągnął mnie ceną i zapachem. Koszt 6 zł.

Zapraszam na kolejny wpis :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz