5.10.2016

Projekt denko kwiecień 2016

Maj. Piękny miesiąc :)więc najwyższy czas, aby podsumować poprzedni. Czas na denko. Być może ktoś znajdzie potrzebną opinię dla siebie, bo wiadomo, że kiedy zużyje się całe opakowanie można więcej powiedzieć i albo go polubić, albo nie...


1. Pierwszy produkt to mój ulubieniec wśród kosmetyków pielęgnacyjnych a jest to Mleczko Odbudowujące do skóry bardzo suchej Yves Rocher. Według mnie to jest najlepsze mleczko, które ma właściwości nawilżające i robi to idealnie, jeszcze nie znalazłam lepszego nawilżającego kosmetyku. Mleczko zawiera masło karite i masło Shea, olejek soi. Świetnie nawilża, regeneruje i trochę ujędrnia. Nie pozostawia tłustego filtru na skórze, ładnie pachnie, konsystencja jest gęsta, bardziej przypomina balsam niż mleczko :) i szybko się wchłania. Za 150 ml zapłacimy 39 zł, z tym że ja zawsze go kupuję w cenie promocyjnej. W zapasach mam kolejne opakowanie.


2. Antyperspirant Rexona Invisible Pure był dla mnie trochę za mocny pod względem zapachu, był zbyt intensywny i zbyt drażniący, bardzo pudrowy i z tego względu nie przypadł mi do gustu, ale to są tylko moje preferencje zapachowe i na pewno są osoby lubiące mocniejsze zapachy. A poza tym dobrze chronił przed poceniem się, nie pozostawiał białych plam na ubraniach. Ja go kupiłam za poniżej 10 zł. Nie kupię ponownie przez zapach.


3. Skończyły mi się również jedne z moich ulubionych perfum, czyli Obsession Night Calvin Klein. Ja ich uwielbiam nosić na sobie wieczorami, wtedy dla mnie są bardziej odpowiednie. Zapach utrzymuje się do 5 godzin, na ubraniach dłużej :) Jest to przyjemny zapach, kwiatowy z nutami pomarańczy, bergamotki, drzewa sandałowego itd. Osobiście lubię takie zapachy. Kiedyś były dość drogie, a z biegiem czasu są w naprawdę przystępnej cenie, za 100 ml zapłacimy niekiedy 90 zł. Kupię ponownie.


4. I jak to w denku musi być suchy szampon :) tym razem będzie to Isana Suchy szampon (tutaj). Cena jest przystępna. Szampon ma ładny zapach, nie pozostawia białego pyłku, łatwo się go wyczesuje. Nie jest to zły produkt i być może kiedyś go kupię, jeżeli Batiste nie będzie w promocji :)


5. Następny produkt to krem do rąk Neutrogena. Ma on lekką konsystencję, krem szybko się wchłania, ale nie nawilża rąk tak jakbym chciała, czyli zbyt przesuszone ręce nie nawilży odpowiednio, ulgę przynosi tylko na chwilę, nie regeneruje zbyt intensywnie. Ja go używałam w ciągu dnia, podczas szybkich wyjść i kiedy potrzebuję, aby krem się szybko wchłonął, aby nie brudzić nim ubrań. Nie pozostawia tłustego filtru. Krem kosztuje ok.  13 zł. Raczej się nie skuszę na ponowny zakup.


6. Kolejny produkt to maseczka do twarzy Purederm Snail. Ja tę maseczkę dostałam od Hebe i jakoś jej jeszcze nie spotkałam, a była bardzo dobra. Maska składa się z 2 kroków, czyli najpierw na oczyszczoną skórę twarzy nakładamy ampułkę rozświetlająca a potem nakładamy maseczkę, która jest w formie płatu. Podczas używanie jej jest odczuwany relaks, przyjemny chłód na twarzy. Może nie ma zbyt spektakularnych efektów po, ale to uczucie podczas jej używania jest bardzo przyjemne. Jak ją spotkam to na pewno kupię.


7. Czas i na odżywkę do włosów :) czyli Marion ultralekka odżywka z olejkiem arganowym. Jest to dwufazowa odżywka bez spłukiwania, która ma przepiękny zapach, ale ja nie zauważyłam jakichkolwiek efektów. Włosy nie były nawilżone, puszyły się na końcach i nie ułatwia rozczesywanie, a tego się spodziewałam. Być może olejek arganowy nie jest odpowiedni dla moich włosów. Ja jej nie kupię, ponieważ mi ta odzywka nie odpowiada. Cena przemawia do zakupu, bo kosztuje ok. 10 zł i jest bardzo wydajna przy poj. 120 ml.


8. Balsam do ust Sensique perfect lip care. to był najlepszy balsam do ust jaki miałam, świetnie nawilżał usta, miał przyjemny zapach, chyba malinowy i przyjemną konsystencję. Na ustach pozostawia połysk. Kupie ją ponownie i polecam ten produkt. Koszt ok. 10 zł.


9. Mydło do rąk Carex Bubble Gum. Kupuję go dla córeczki, ale sama też niekiedy go używam. Myję nim pędzle do makijażu. Mydło jest antybakteryjne, nie wysusza skóry rąk, świetnie pachnie, jest gęste i ma niebieski kolor, który przemawia do dzieci. Ja go kupuję zawsze i nie tylko w tej wersji zapachowej. W Rossmannie często są promocje na to mydło. Jest bardzo wydajne. Polecam go!


10. I ostatni produkt to szampon do włosów Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja. Szampon ma usuwać błyskawicznie oznaki uszkodzeń. Przeznaczony do włosów słabych i zniszczonych. Szampon bardzo fajnie nawilża i regeneruje włosy, nawet nie ma potrzeby używania odżywki. Nie używam go cały czas, tylko raz na jakiś czas, aby nawilżyć włosy i je oczyścić. Ja go dostałam razem z odżywkami w piance do przetestowania, ale cena też nie jest najwyższa. Kupię go ponownie.

T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz