8.28.2017

Zakupy z TkMaxxu

TkMaxx jest na tyle dużym sklepem, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja lubię ten sklep, gdyż sprowadzają do niego znane marki w przystępnych cenach. Produkty pochodzą z różnych krajów. Ubrań i akcesoriów tam nie kupowałam, ale rzeczy do domu i kosmetyczne i owszem. Tak było i tym razem, znalazłam kilka rzeczy, których nie widziałam w sklepach, więc postanowiłam je sobie kupić.

Moje zakupy:

  • kupiłam zestaw maseczek ze złotem, czyli Golden Glow 24K Gold maseczki w płachcie. W zestawie było 3 maseczki, firma mi nieznana.

  • kolejny zestaw maseczek to Animaled Face Mask  The Creme Shop, są to maseczki z wizerunkiem pandy, jak do tej pory nie miałam maseczki z żadnym zwierzątkiem :)więc się zdecydowałam na nią. W zestawie również są 3 maseczki za 28 zł.

  • moją uwagę przykuła maska do twarzy Fait in Face, zazwyczaj nie kupuję tak drogich jednorazowych maseczek, ale ta jakoś mnie przyciągnęła.

  • zdecydowałam się również na płatki pod oczy Purederm, lubię maseczki z tej firmy, dlatego postanowiłam wypróbować i płatki.

  • wzięłam dość ciekawe płatki pod oczy w kształcie pomarańczy Spa Life.

  • znalazłam w sklepie również fajnie wyglądający duet, ciekawe czy będzie również dobry :) a mowa o Coconut Body Wash Tropical Beauty (żel pod prysznic) i Hand Cream with Cocoa Butter Super Rich (krem do rąk).

Ostatnio stawiam na pielęgnację i widzę jej efekty, dlatego moje zakupy głównie się skupaiją na niej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz