6.08.2017

Haul decor - kuchnia

Jak i obiecałam pokażę ciąg dalszy zakupów do domu, tyle że tym razem będą to zakupy, które poczyniłam do kuchni. Jak zaczynamy gotować to wiecznie mamy mało naczyń, a jak zaczynamy zmywać jest ich stanowczo za dużo :) Jednak czasami niektóre rzeczy trzeba kupić. Właściwie tym razem zakupy wynikały z potrzeby, gdyż niektórych naczyń nie miałam. Zakupy robiłam w kilku sklepach, a także zamawiałam przez internet, gdyż obowiązywały promocje.
Pierwszy sklep to Pepco. Choć mają mały asortyment to i tak tam można znaleźć ciekawe i niezbędne rzeczy. Właściwie ja chyba zawsze swoje zakupy rozpoczynam od tego sklepu :)

Moje zakupy:
  • kupiłam papierowe papilotki do muffinek, które są ozdobione serduszkami. Czasami piekę muffinki i wolę jak mają ozdobne papilotki.

  • potrzebowałam do kuchni zwykłych szklanek do napojów, choć ich kształt przypomina szklanki do whisky :) mają na dole zdobienie w postaci linii. Są one dość grube i na pewno trochę posłużą. 


  • zaparzacz do herbaty, który ma wygląd szczypców, sitko ma drobniutki dziureczki, kupiłam je, gdyż niektóre herbaty mają drobne liście, a ja nie lubię fusów w kubku.

Podczas odwiedzin w sklepie Jysk kupiłam również coś i do kuchni. Jak już wspominałam lubię ich tekstylia, dlatego postanowiłam skorzystać z ich oferty promocyjnej i tym razem kupiłam sobie komplet trzech ręczników do kuchni, które kosztowały ok. 10 zł.


Składając zamówienie na Home&You zamówiłam sobie rzeczy do kuchni, które mi się spodobały i które bardzo mi się przydadzą, właściwie już dawno chciałam je kupić i wreszcie je mam :)

Moje zamówienie:
  • cukierniczka w białym kolorze z pokrywką, która zakończona jest rączką w kształcie diamentu. Jest ona prosta, właściwie cała dekoracja jej skupia się na tej rączce. Jedyny minus to jest taki, że nie ma wcięcia na łyżeczkę.

  • wzięłam dwie miseczki, które mogą posłużyć jako małe salaterki, miseczki na surówkę lub jako zwykła miseczka. Są one małe i bardzo poręczne. Wzięłam w dwóch kolorach.



  • kupiłam nową paterę w bardzo ciekawym kształcie i teksturze. Kształt przypomina muszelkę, nie jest ona bardzo mała, średniej wielkości. Chcę na niej podawać dania lub przystawki. Kolor biały, więc do wszystkiego będzie pasować.

  • w moim zamówieniu znalazła się miska, która jest bardzo duża, ale mi się wydawała, że będzie o wiele mniejsza :)ale zdarza się :) wykorzystuję ją pod chipsy :)


  • zamówiłam sobie zestaw, który składał z trzech elementów, czyli z kubka, małej tareczki i łyżeczki. Kubek jest biało-różowy w paski a na środku jest złote serduszko. Małą tareczkę wykorzystam do tarcia w miejscach niedostępnych dużą tarką, a łyżeczka poszła do cukierniczki :)


  • no i patera na jajka, nie miałam takiej a już od dawna chciałam mieć, tylko jakoś żadna mi się nie spodobała, a ta, tak. Patera posiada podstawkę drewnianą, którą również można wykorzystać pod przystawki lub do czegoś innego.

Podczas robienia zakupów w Tesco zauważyłam paterę na ciasta, której również nie miałam i którą potrzebowałam kupić. Postanowiłam kupić zwykłą szklaną i jednopoziomową. Ma ona zdobienie na dole patery i tyle mi w zupełności wystarczyło. Mieści dużo kawałków ciast i zmieści nawet duży tort. Kosztowała ponad 20 zł.




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej różnego rodzaju dekoracje w kuchni są przydatne i ja również je posiadam. Tym bardziej, że służy za tą dekorację moja zastawa. Mimo wszystko do codziennego użytku używam np. kubków i szklanek z https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/kubki-i-szklanki ponieważ moim zdaniem są one najbardziej ergonomiczne i podobają mi się z wyglądu.

    OdpowiedzUsuń