10.19.2016

Haul - Biedronka, Rossmann

Ostatnio sieć sklepów Biedronka wypuściła znowu bardzo dużo ciekawych kosmetyków w bardzo atrakcyjnych cenach. Były to kosmetyki droższych marek jak i tych "na każdą kieszeń". Dlatego skorzystałam i uzupełniłam swoje braki kosmetyczne stawiając na nowe, dla mnie, kosmetyki. A w Rossmannie znalazłam bardzo przydatne rzeczy i myślę, że bardzo pomocne, a niewiele o nich wcześniej słyszałam...

Może zacznę od Biedronki, gdzie faktycznie zrobiłam największe zakupy :) Lubię tam robić zakupy ze względu na ceny i na fajne oferty, więc bez dłuższego przeciągania... :)

W Biedronce kupiłam:



  • suchy szampon Schwarzkopf Schauma Cotton Fresh, kosztował ok. 10 zł. Nigdy nie używałam suchego szamponu z tej firmy i jestem ciekawa czy sprawdzi się równie dobrze jak i Batiste. Być może będzie on tańszym zamiennikiem mojego ulubieńca.

  • i kolejna nowość z firmy Schwarzkopf to maska do włosów Gliss Kur Hair Repair też kosztowała chyba 10 zł. Maska ma bardzo ładny zapach, pojemniczek wypełniony po brzegi. Kupiłam ją, bo chciałam zastąpić swoją mleczną maseczkę.

  • oczyszczający żel zwężający pory Garnier Czysta Skóra, niegdyś używałam kosmetyków do twarzy z firmy Garnier i one mi odpowiadały, dlatego kupiłam ten żel. Opakowanie posiada pompkę, co jest jego zaletą. Żel kosztował 10 zł.

  • następny kosmetyk również jest przeznaczony do pielęgnacji twarzy, a mowa o diamentowych płatkach pod oczy Czyste Piękno, które zawierają kolagen, ekstrakt z róży i kwas hialuronowy. kosztowały coś ok. 5 zł.

  • łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1 Johnson's, który był w zestawie z chusteczkami nawilżającymi, zestaw kosztował 14 zł. Zestaw akurat nie jest dla mnie, a dla mojej córeczki :)


Drogeria Rossmann również kusi swoimi promocjami i asortymentem, dlatego często robię tam zakupy. W tym sklepie niekiedy można znaleźć fajne rzeczy dla domu.

Kupiłam:


  • kupiłam coś o czyim istnieniu nawet nie wiedziałam, a jest to naprawdę przydatna rzecz, czyli przyrząd do czyszczenia szczotek do włosów For You Beauty Basic. Wyglądem przypomina grabki do liści i miałam wątpliwości co do jego korzyści, ale się pomyliłam, on naprawdę się sprawdza i ułatwia życie. Cena 8 zł.

  • w promocyjnych cenach postanowiłam kupić hydrożelowe płatki pod oczy Exclusive Cosmetics ze złotem i hydrożelowe płatki kompres pod oczy Ice Patch Perfecta Beauty. Te ostatnio mają być chłodzące, więc może będą dobre. Obu produktów nie miałam, więc poczekamy na efekty.

  • w związku z tym, że nadeszły wietrzne i chłodniejsze dni, postanowiłam kupić krem ochronny z Babydream, nie miałam go a ta firma jest chwalona, kosztował ok. 5 zł.

  • kultowy zmywacz do paznokci z Isany wersja zielona, kupiłam ten duży, bo w cenie promocyjnej był niewiele droższy od małego opakowania.

  • i ostatnia rzecz, niekosmetyczna, to wieszaczki, które można zawieszać na czymś, nie trzeba ich kleić i montować, a na takich mi zależało. Są wykonane dość porządnie, mają nawet wzorek :) kosztowały pow. 10 zł.

Na tym można skończyć haul :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz