10.31.2016

Projekt denko - październik 2016

Jak co miesiąc następuje podsumowanie poprzedniego miesiąca więc i tym razem nie będzie wyjątku. Trochę rzeczy uzbierało się do pokazania. Niektóre warte uwagi, inne mniej, a niektóre kupuję dość często.

1. Pierwszy produkt to szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się Schauma Schwarzkopf 7 ziół. Szampon miał dodawać objętość i odświeżać włosy. Odświeżał je krótkotrwale, nie przedłużał na pewno świeżości, a objętości nie zauważyłam, bo obciąża jednak włosy, nie jest to szampon przezroczysty a perłowo zielony, kremowy. Zapach typowy dla ziół, więc nie dla mnie. Ja go nie kupię ponownie, choć ten dostałam.


2. Kolejny szampon, tym razem, suchy Batiste Sweetie. Nie miałam tej wersji zapachowej, a urzekło mnie opakowanie w matrioszki :) Szampon dobry, odświeża włosy, ale ten zapach jest za słodki, a nawet mdły. Nie kupię ponownie ze względu na zapach.


3. Kosmetyk do oczyszczania twarzy i tym razem Nivea odświeżająca pianka oczyszczająca przeznaczona do cery normalnej i mieszanej. Świetna pianka, lekka, delikatna, a zarazem dobrze oczyszcza cerę. Nie zmywałam nią makijażu, bo ją stosuję jako drugi etap w oczyszczaniu twarzy, jeżeli nie mam makijażu to jako pierwszy. Nie podrażnia skóry twarzy, delikatnie ją nawilża, nie ściąga. Zawiera witaminę E i hydra IQ. Opakowanie posiada pompkę, która działa bez zarzutu do samego końca, do ostatniej kropli kosmetyku, dozuje odpowiednią ilość pianki, mi wystarczyła jedna pompka na umycie całej twarzy. Pianka o delikatnym zapachu, wydajna. Na pewno kupię ponownie.


4. Z kosmetyków myjących do ciała zużyłam żel pod prysznic Radox o zapachu świeżej mięty i olejku cytrynowego. Niestety ten żel nie przypadł mi gustu. Strasznie wysusza skórę ciała, zapach również mi nie odpowiadał. Ma dość gęstą konsystencję, więc był bardzo wydajny. Nie kupię ponownie.


5. Żel-scrub do ciała Dolce Milk o zapachu winogrona, który przywiozłam z Moskwy i w Polsce nie jest dostępny. Polubiłam ten produkt. Wystarczył na ok. 10 razy, więc był w miarę wydajny. Posiadał niezbyt ostre drobinki, ale dla mnie były wystarczające, zanurzone w żelowej konsystencji. Zapach dość intynsywny, ale przyjemny. Nie wysuszał skóry. Jeżeli będę mieć możliwość to kupię ponownie, ale w innej wersji zapachowej.


6. Zużyłam balsam do ciała Avon apricot and shea, który miał odżywiać skórę, nawilżać i nadawać aksamitną gładkość. Świetny zapach moreli, dość mocno wyczuwalny. Mam wrażenie, że firma zmieniła coś w tych balsamach, bo teraz są gęstsze, a nie lejące się. Ich poziom nawilżenia w zupełności mi wystarczał, jeżeli potrzebuję mocnego nawilżenia to używam innego balsamu. Szybko się wchłaniał, pozostawiał delikatny film, ale nie brudził ubrań. Jeżeli będzie jeszcze w ofercie to skorzystam i kupię ponownie.


7. Następny kosmetyk stosuję podczas ciąży, bo był już przeze mnie sprawdzony i teraz znowu do niego wróciłam. a mowa o  kremie zapobiegającym rozstępom Pharmaceris z linii M - macierzyństwo, wzmacnia strukturę skóry, zapobiega rozstępom, nawilża i ujędrnia ciało. Ja jestem zadowolona z efektów i kupiłam już kolejne opakowanie.


8. I mój ulubiony antyperspirant, do którego ciągle wracam, z małymi przerwami na inny zapach bądź firmę, czyli Rexona Sexy Bouquet z truskawką i brzoskwinią. Lubię go, bo dobrze chroni, ładnie pachnie, nie pozostawia białych plam. Kupię ponownie.


9. Dziecięce mydełko do rąk Carex Kids Strawberry Candy. Jest ono antybakteryjne, nie wysusza skórę dłoni, wydajny, choć mi osobiście zapach nie spodobał się, bo jest sztuczny. Ja kupuję go zawsze na promocji, bo uważam, że cena regularna jest zbyt wysoka, nie wiem czy kupie tę wersję zapachową, ale do firmy na pewno powrócę.


10. I ostatnia rzecz, którą bardzo lubię i już kupiłam ponownie, czyli spray przyśpieszający wysychanie lakieru do paznokci Avon. Pojemność 50 ml, niby mało, ale jest bardzo wydajny. Ma oleistą konsystencję, która faktycznie przyśpiesza wyschnięcie lakieru. Jedyny minus to trochę źle działająca pompka, która czasami się zacina. Kupię ponownie.


To moje denko :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz