10.23.2016

Ikoo moja szczotka cud

Długo zastanawiałam się nad zakupem tego cudu,bo szczotka do włosów to szczotka i każda ma jedno zadanie -rozczesać włosy. Jednak myliłam się. Dzisiaj słów kilka o produkcie Ikoo.


Szczotkę mam od kilku dni a już widzę różnicę na mojej głowie. Zaczym dokonałam wyboru zastanawiałam się nad zakupem tangle teezer, która bije rekordy popularności. Jednak opinie w Internecie były na przewagę szczotek Ikoo. Gdy już zdecydowałam się na zakup trzeba było znaleźć oryginalny produkt, bo jak wiadomo w sieci nie trudno o podróbki. Akurat na stronie sklepu WomenStore.pl była zniżka na produkty Ikoo.

W moim przypadku zdecydowałam się na szczotkę z serii Ikoo home metallic collection w kolorze cherry. Oczywiście do wyboru mamy też inne warianty z kolekcji Ikoo home classic, ikoo pocket metallic collection lub  ikoo pocket classic. Te dwie ostatnie posiadają zabezpieczenie na szczotkę dzięki temu możemy ją zabrać ze sobą do torebki.


Mój model szczotki to wariant metallic do użytku domowego w pięknym kolorze głębokiego różu, który wg producenta jest kolorem cherry. Szczotka zamknięta jest w eleganckim metalowym opakowaniu, wewnątrz którego znajduje się plastik zabezpieczający szczotkę przed przemieszczaniem wewnątrz pudełka oraz ulotkę producenta prezentująca produkty firmy.

Szczotka kształtem przypomina myszkę do komputera. Jest ergonomiczna, dzięki temu pewnie trzyma się w dłoni. Jest lekka a spód z igłami jest koloru czarnego.

Włosy podczas czesania się nie plącza a w moim przypadku to ważne, bo mam włosy bardzo podatne i często robią mi się tzw kołtony. Są mile w dotyku i  stają się lśniące. Nawet moja mama zauważyła ze mam jakieś inne włosy. Warto wspomnieć że podczas czesania głowy włosie szczotki pięknie masuje skalp. Same igły są w dwóch długościach ułożone na przemian, są cienkie ale solidnie osadzone. 

Zastanawiam się a raczej obawiam jak ta powłoka metaliczna będzie zachowywać się podczas użytkowania. Czy bardzo będzie się rysować i brudzić od palców.

Mimo wszystko po paru dniach jestem zadowolona. Zobaczymy jak będzie w dłuższej perspektywie czasu. Koszt szczotka to około 50 zł. Warto poszukać oryginału nie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz