10.12.2016

Mama wie jesienna odsłona

Czas na warsztaty dla rodziców. Nadeszła jesień a z nią edycje jesienne. Dziś o warsztatach w Katowicach a niebawem opowiem wam o spotkaniu mamo to ja.

2 październiaka w hotelu Angelo w Katowicach przy ulicy Sokolskiej odbyły się warsztaty z cyklu Mama wie. Była to edycja jesienna. Warsztaty skierowane były głownie do kobiet w ciąży lub posiadających dzieci do pól roku. Było bardzo dużo chętnych i widać było to po zebranej grupie mam i ich partnerów. 
Ja byłam na edycji wiosennej będąc w ciąży (pisałam o tym tutaj) teraz tak dla odświeżenia wiedzy i porównania chciałam zobaczyć jak to jest być z dzieckiem.
Głowną konferencją na którą przybili uczestnicy było spotkanie z fizjoterapeutą Pawłem Zawitkowskim. Pan Paweł opowiadał tym razem o etapach rozwoju dziecka do roku i mówił dlaczego niektóre dzieci zaczynają np wcześniej raczkować a inne nie. 
Swój czas mieli także sponsorzy tej "imprezy" czyli marka Enfamil, Chicco, Besafe była także pani z Diagnostyki opowiadająca o bankowaniu krwi pępowinowej. Oprócz wyżej wymienionych marek swoje stoisko miała także Pani Sonia Grudzień- fotograf, firma Medela- znana m.in z laktatorów i herbatki Bocianek oraz firma ubezpieczeniowa Aegon. Każdy uczestnik dostał torbę z upominkami od  sponsorów były to próbki od firmy Sylveco, Białego Jelenia,  firmy Dzidziuś oraz  kody rabatowe od HappyMum. W pakiecie upominkowym znalazła się także zabawka sensoryczna z polaru minky, butelka Chicco o pojemności 150 ml i masa ulotek.

Mam porównanie do warsztatów,które odbyły się wiosną i powiem, że te jesienne były średnie. Pomijam fakt, że pakiety upominkowe były uboższe ale o treść warsztatów. Były one jak wiadomo głownie reklamą sponsorów ale "fachowcy" którzy mieli swoje konferencje nie do końca byli przygotowani. Dało się to odczuć zwłaszcza kiedy swój czas miały położne związane z marka Chicco. Panie miały mówić o wyprawce chwaląc przy tym  wyżej wymienioną markę ale bardzo odbiegały od tematu. W sumie mnie już ten temat nie dotyczy ale przyszli rodzice dużo z tego nie wynieśli. Ogólnie dla obecnych rodziców,czyli takich jak ja jedyną wartościową wypowiedzią było spotkanie z fizjoterapeutą. 
Myślę, że  organizatorzy powinni podzielić tematykę dla kobiet oczekujących dzieci i dla takich, które już je mają i powinno być więcej konkretów a nie reklamy mleka modyfikowanego czy krwi pępowinowej. Na plus na pewno są nagrody,które losowane są wśród uczestników i spotkanie ze specjalistami np właśnie fizjoterapeutą. Warto szukać w swoich miastach warsztatów da rodziców one są najczęściej bezpłatne i mimo,że reklamują sponsorów wydarzenia to zawsze coś można wartościowego wynieść ot choćby nagrody :)


Poniżej kilka fotek autorstwa Pani Sonii Grudzień














I kilka przedstawiających zawartość toreb z upominkami









Kaśku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz