10.16.2016

Moje kosmetyki do twarzy

Codzienna pielęgnacja twarzy jest ważna. Należy dobierać kosmetyki do potrzeb naszej cery oraz pamiętać o codziennym demakijażu.

W dzisiejszym wpisie przedstawię wam kosmetyki, które obecnie używam do podstawowej pielęgnacji. Jest to krem, maseczka oraz żel micelarny.
  • Pierwszym produktem jest nawilżający żel micelarny z Biedronki BeBeuty. Kupiłam go bo jego różowa wersja ma fajny skład i była super jak za taką cenę. Pisałam o niej tu. Jeśli chodzi o żel micelarny dla mnie już takiego WOW nie ma. Ot zwykły produkt myjący, bez szału. Ma łagodny zapach, gęstą żelową konsystencję, nie pieni się a ślizga po twarzy jednak nie zmywa jakoś szczególnie dobrze zanieczyszczeń ani makijażu. Tyle dobrze, że nie ściąga mojej skóry, nie wysusza jej i jest w wygodnym matowym opakowaniu z dużą zatrzaskującą się zakrętką no i jest wydajny.

  • Drugi produkt, którego używam w codziennej pielęgnacji cery jest krem do twarzy. Odkryłam go całkiem przypadkowo podczas zakupów internetowych w aptece Gemini. Jest to krem firmy Demsa. Po ciąży mam bardzo suchą i wymagającą cerę. Skóra na powiekach zaczęła mi bardzo szybko się łuszczyć i swędzieć, więc potrzebowałam czegoś aby ukoić moje niedogodności. Producent zapewnia, że jest on przeznaczony do skóry swędzącej, suchej i podrażnionej. Mogą używać go także dzieci po 6 miesiącu życia. Krem jest w tubie o pojemności 70 ml. Ma bardzo rzadką konsystencję dlatego trzeba uważać podczas aplikacji. Ja używam go pod makijaż i dla mnie jest dobry, bo szybko się wchłania nie świeci się. Oczywiście najważniejsze skóra mnie już nie swędzi i nie łuszczy się. Póki co dla mnie w sam raz. Cena około 30 zł.

  • Trzeci produkt, który też zakupiłam w aptece internetowej Gemini to maseczka do twarzy. Cera + Solutions. Jest to maseczka do twarzy do skóry odwodnionej. Na początku zakupiłam jedną saszetkę, w której są dwie porcje maseczki. Sam produkt ma delikatną konsystencję, łatwo rozprowadza się po twarzy, pachnie neutralnie. Jeśli chodzi o działanie muszę pochwalić maseczkę. Już po pierwszym użyciu moja skóra na buzi stała się gładsza, bardziej elastyczna i nawilżona. łatwo się aplikuje oraz równie łatwo usuwa. Z pewnością zamówię więcej saszetek bo w chwili obecnej tylko taka opcja dostępna jest na rynku.

Jeśli chodzi o podstawową pielęgnację mojej cery to tyle.Nie lubię męczyć skóry kosmetykami, kremami pod oczy czy innymi produktami, które często podrażniają moją skórę. Wolę wybrać mniej a lepiej.
Kaśku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz