12.23.2016

Dekoracje świąteczne

Nie od dzisiaj wiadomo, że w Święta nie ubieramy tylko choinki, która ma za zadanie ozdabiać nasz dom i dawać nam atmosferę świąteczną, ale ważne są również detale, takie jak stroiki, świece czy inne ozdoby. Ja w tym roku postawiłam na gałązki i świece, bo lubię jak w domu ładnie pachnie, więc połączyłam przyjemne z pożytecznym. 
Nie robiłam zbyt dużo ozdób, bo nie widzę w tym sensu. Do takich dekoracji nie potrzebujemy zbyt wiele rzeczy, dostępność ich w sklepie jest wręcz ogromna :) Dosłownie do wyboru i koloru :)
Do zrobienia małego i zimowego bukietu użyłam świąteczne gałązki, które kupiłam w Auchan, do ozdobienia wazonu użyłam tasiemki i kokardki, które skleiłam razem klejem na gorąco. Efekt jest pokazany na zdjęciu poniżej.




Do drugiego pokoju ułożyłam ozdobne świeczki na tacy. Takie świeczki w dość niskiej cenie kupiłam również w Auchan. Do świeczek dołożyłam łańcuch choinkowy, który początkowo miał znajdować się na choince, ale stwierdziłam, że jest tam zbędny. Myślę, że można ich również wykorzystać później na stole wigilijnym. 




Pod moją choinką również ustawiłam świeczki, które kupiłam w Ikea. A do wazonu wsypałam bombki, które się nie zmieściły na choince :)





T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz