12.09.2016

Świąteczne zakupy dekoracyjne

W tym roku naszła mnie ochota na zmianę bombek choinkowych i na zrobienie jakichś dekoracji świątecznych, aby nadać świąteczną atmosferę w domu. Kolorami przewodnimi mają być biel i srebrny. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie :) Ze srebrnymi dekoracjami akurat problemu nie ma, ale żeby znaleźć białe i plastikowe to już jest trudniej :) Zakupy robiłam w różnych sklepach, ale wszystkie rzeczy będą pokazane w jednym poście :)
W Praktikerze znalazłam się zupełnie przypadkiem, właściwie tylko towarzyszyłam mamie podczas jej zakupów, ale wyszło jak zawsze :) ona sobie nie kupiła nic a ja i owszem :) Nie wiedziałam, że w Praktikerze są ozdoby świąteczne, które pochodzą ze sklepu Eurofirany. Dzień wcześniej oglądałam ich propozycje dekoracji, ale ceny nie były zbyt zachęcające, a tam znalazłam nawet w przystępnych cenach, które wahały się od 3 do 20 zł, oczywiście wszystko zależało od wykonania i wielkości. Ja starałam się wybierać te do 10 zł, bo nie widziałam potrzeby wydawania pieniędzy niepotrzebnie :)Z zakupów zostałam zadowolona a kupiłam sobie bombki białe i srebrne oraz gałązki do ozdobienia choinki. Właściwie pierwszy raz będę ozdabiać choinkę gałązkami i nie wiem jakie będą tego efekty :)ale trzeba wszystkiego spróbować :) Poniżej można obejrzeć moje łowy zakupowe :)






Jak zawsze najfajniejsze rzeczy można kupić w Biedronce. Choć asortyment nie jest duży to myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. W tym sklepie znalazłam zarówno bombki jak i rzeczy do innych dekoracji świątecznych, np. do DIY. Tym razem nie kupiłam dużo, ale szczerze mówiąc, zastanawiam się nad kilkoma rzeczy, a właściwie chyba poczekam na niższe ceny :) Wśród moich rzeczy znalazły się organzy i bombki. Cenowo wypadają bardzo dobrze, bo od 4  do 30. Podejrzewam, że niektóre rzeczy są nadal dostępne.








I oczywiście nie mogło zabraknąć Pepco :)choć jakość asortymentu nie każdego zadowala to myślę, że jak ktoś dobrze poszuka to znajdzie to czego szuka. Tak jak i w poprzednim sklepie tutaj kupiłam bombki, kokardki i akcesoria do dekorowania, czy to bombek czy prezentów. Tutaj również kupiłam styropianowe bombki, które były mi potrzebne do zrobienia własnoręcznej bombki na kiermasz Bożonarodzeniowy do przedszkola. Ceny w Pepco nie są wysokie, więc i zapłaciłam niedużo :)









Kik to podobny sklep do Pepco i tam również można znaleźć fajne rzeczy w atrakcyjnych cenach, ja tym razem kupiłam tylko kilka rzeczy, które najbardziej były mi potrzebne właśnie do DIY. Może też powstrzymał mnie fakt, że już dużo kupiłam wcześniej i po prostu nie miałabym gdzie wieszać wszystkie zakupione dekoracje :)



Kilka rzeczy udało mi się kupić w Tesco, choć miałam ochotę na więcej to wzięłam te najbardziej potrzebne :)Miałam nie zmieniać lampek, ale spodobały mi się w Tesco, więc postanowiłam je kupić, oczywiście musiał się znaleźć łańcuch choinkowy i bombki. Choć osobiście wolę kupować takie rzeczy w tym sklepie to jednak wszystkiego się nie da kupić :) Można też wybrać fajne prezenty dla bliskich i sprawić im przyjemność. Podobają mi się również skomponowane zestawy dekoracyjne, które nie kosztują dużo a w zupełności wystarczą na mniejszą choinkę.



Przy okazji bycia w Auchan spojrzałam co oni oferują i znalazłam tam kilka rzeczy, które przeznaczę na dekoracje pokoi a nie choinki. Głównie postawiłam na gałązki do wazonika, wybór był duży i ciężko się było zdecydować, ale wiedziałam jakie kolory poszukuję, więc było łatwiej. Kupiłam również świeczki, które chce ustawić na ozdobnym talerzu, którego jeszcze nie znalazłam i nie wiem czy znajdę :) Wzięłam również śnieg w sprayu, myślę, że zawsze się przyda :)









To taki mały przekrój po sklepach :) nie widziałam sensu dzielenia go na kilka części, bo są również inne ciekawe rzeczy do pokazania. Teraz to tylko ubierać choinkę i czekać na Święta Bożego Narodzenia :)
T.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz